Dirección de mercadotecnia: análisis, planeación, implementación y control

Saved in:
Main Author: Kotler, Philip
Format: Book
Language:Spanish
Published: México, DF : Prentice-Hall Hispanoamericana, 1996
Edition:8a. ed.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 00732nam#a2200229#a#4500
001 008687
005 20160721144827.0
008 020805s1996####mx##################spa#d
020 |a 9688806765 
040 |a AR-beUNQ 
099 |a 12-K2 
100 1 |a Kotler, Philip 
245 0 0 |a Dirección de mercadotecnia: análisis, planeación, implementación y control  |c Philip Kotler. 
250 |a 8a. ed. 
260 |a México, DF :  |b Prentice-Hall Hispanoamericana,  |c 1996 
300 |a xxix, 800 p 
650 7 |a MERCADEO  |2 Spines 
650 7 |a ESTUDIO DE MERCADO  |2 Spines 
650 7 |a EVALUACION DEL MERCADO  |2 Spines 
929 |a COMPRA  |b American Books  |c Exp. 827-0056/01  |d 39,00  |e 20020805  |f patrimonio  |j 32241 
942 |c LIB  |n 0 
999 |c 11174  |d 86561