La calidad no cuesta : el arte de cerciorarse de la calidad

Saved in:
Main Author: Crosby, Philip B
Other Authors: Díaz García de León, Octavio (Translator, tr)
Format: Book
Language:Spanish
Published: México D.F. : Compañía Editorial Continental (CECSA), 1987.
Edition:1a. ed.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 00813nam#a22002415a#4500
001 016932
005 20160721153632.0
008 041125s1987####mx############000#0dspa#d
020 |a 9682612209 
082 0 4 |a 658.401 3  |2 21 
099 |a 12-C52 
100 1 |a Crosby, Philip B 
245 0 3 |a La calidad no cuesta :  |b el arte de cerciorarse de la calidad  |c Philip B. Crosby; traducida por Octavio Diaz García de Leon. 
250 |a 1a. ed. 
260 |a México D.F. :  |b Compañía Editorial Continental (CECSA),  |c 1987. 
300 |a 238 p. ;  |c 26 cm. 
650 7 |a Gestión  |2 spines 
650 7 |a Empresas  |2 spines 
653 |a Calidad total 
700 1 |a Díaz García de León, Octavio  |e tr  |4 trl 
929 |a COMPRA  |b Alfagrama  |c Exp. 827-0623/04 Proy. SPU/UNQ  |d 51,20  |e 20041124  |j 36511 
942 |c LIB  |n 0 
999 |c 17479  |d 92866