Atención al cliente en los servicios de ocio /

Saved in:
Main Authors: Ford, Robert C 1945-, Heaton, Cherrill P (Author)
Other Authors: Ribagorda Serrano, Miguel (revisor técnico)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid : Paraninfo : c2001.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 01434Cam#a22003375a#4500
001 019694
005 20160721154948.0
008 080308s2001||||sp a ##||||#001|0#spa#d
020 |a 8497320107 
040 |a AR-beUNQ 
100 1 |a Ford, Robert C   |d 1945-  |q (Robert Clayton) 
245 0 2 |a Atención al cliente en los servicios de ocio /   |c Robert C. Ford, Cherrill P. Heaton; revisor técnico de la colección Miguel Ribagorda Serrano. 
260 |a Madrid :   |b Paraninfo :   |c c2001. 
300 |a xxxi, 537 p. ;   |c 24 cm. 
500 |a Traducción de: Managing the guest experience in hospitality. 
500 |a Glosario: p. 509-519. Apéndice: p.521-524. Indice: p. 525-537. 
650 7 |a Hotelería  |2 toit 
650 7 |a Consumidores  |2 Spines 
650 7 |a Trabajador hotelero  |2 toit 
650 7 |a Sector servicios  |2 Spines 
650 7 |a Servicios al cliente  |2 toit 
650 7 |a Control de calidad  |2 Spines 
650 7 |a Administración hotelera  |2 toit 
650 7 |a Ocio  |2 toit 
700 1 |a Heaton, Cherrill P  |e aut 
700 1 |a Ribagorda Serrano, Miguel  |e revisor técnico 
929 |a COMPRA  |b Ciencia y Técnica  |c Exp. 827-0517/07 1a. compra  |d 57,00  |e 20080213  |f PAT0022579  |j 41442 
929 |a COMPRA  |b Ciencia y Técnica  |c Exp. 827-0517/07 1a. compra  |d 57,00  |e 20080213  |f PAT0022578  |j 41443 
929 |a COMPRA  |b Ciencia y Técnica  |c Exp. 827-0517/07 1a. compra  |d 57,00  |e 20080213  |f PAT0022577  |j 41444 
942 |c LIB  |n 0 
999 |c 19485  |d 94872