From game design elements to gamefulness : defining Gamification /

Saved in:
Other Authors: Deterding, Sebastian., Dixon, Dan., Khaled, Rilla., Nacke, Lennart.
Format: Book
Language:English
Published: Tampere, Finland : ACM, 2011.
Subjects:
Online Access:Para acceder al material de estudio haga click aquí
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 01028cam a22002774a 4500
003 AR-BeUNQ
005 20210507100832.0
008 210416s2011 fi 100 0 eng d
999 |c 32892  |d 116692 
040 |a AR-BeUNQ  |b spa  |c AR-BeUNQ  |e aacr 
245 0 0 |a From game design elements to gamefulness :   |b defining Gamification /   |c Sebastian Deterding ... [et al.] 
260 |a Tampere, Finland :  |b ACM,  |c 2011. 
300 |a recurso electrónico 
504 |a Incluye referencias bibliográficas. 
594 |a LICENCIATURA EN INFORMATICA 
594 |a MAESTRIA EN HISTORIA PUBLICA Y DIVULGACION DE LA HISTORIA 
595 |a LUDIFICACION 
595 |a HISTORIA INTERACTIVA: JUEGOS, VIDEOJUEGOS Y APLICACIONES  |d 2021 
650 7 |a Diseño  |2 toit 
653 |a Juegos de computadora 
700 1 |a Deterding, Sebastian. 
700 1 |a Dixon, Dan. 
700 1 |a Khaled, Rilla. 
700 1 |a Nacke, Lennart. 
856 4 0 |z Para acceder al material de estudio haga click aquí  |u https://biblio.unq.edu.ar/consulte/index.php?a=add 
942 |c MAES